Etusivu / Saatavuus ja asiakastyytyväisyys

Saatavuus ja asiakastyytyväisyys huippuluokkaa

Tiesitkö, että Kehräsaaren Omapihlajan terveysasemalla on tutkitusti Tampereen kaupungin tyytyväisimmät asiakkaat?

Tampereen kaupungin tuottamissa, kuukausittain julkistettavissa asiakastyytyväisyysmittauksissa Omapihlaja Kehräsaari kipuaa kerta toisensa jälkeen kärkisijoille. Olemme myös vetovoimaisin terveysasema: asiakkaaksemme on halunnut vuosien 2011-2016 aikana miltei 4000 uutta tamperelaista.

Meillä pääset nopeasti hoitoon. Tammikuussa 2017 keskimääräinen jonotusaika Omapihlaja Kehräsaareen kiireettömälle lääkärinvastaanotolle oli 7 vuorokautta, joka oli kaikkien terveysasemien lyhyin Tampereella.

Sähköisen asiakaspalautteen avulla asiakkaat voivat vastaanottokäyntinsä yhteydessä antaa palautetta nopeasti ja nimettömästi. Palautteita hyödynnetään palvelun kehittämiseen asiakkaiden kokemusten pohjalta ja ne mahdollistavat esimerkiksi terveysasemin välisen vertailun. Painallukset muunnetaan asteikolle 1-5, jossa ykkönen on huonoin ja viisi on paras.

     OP4_0029_2.jpg